Satış Sonrası Hizmet

Satış sonrası hizmetler bir ürün satıldıktan sonraki süreçte müşteriye sunulan teknik destekler ve ilgi olarak değerlendirilmelidir. * Bu hizmetler arasında garanti, ürün güncellemeleri ve bakim/onarım hizmetleri, çağrı merkezleri, farklı kanallardan iletişim kolaylıkları gibi seçenekler yer alır. * Sağlıklı bir satış sonrası hizmet sunmak için müşteriyi anlayarak onunla empati kurmak ve müşteride güven hissini oluşturarak, kişinin sorununa çözüm bulunacağı hissini yaratmak oldukça önem taşır. *Sorunlarına çözüm bulan ve gerektiği zaman gerektiği desteği alabilen müşterilerin kalıcı müşterilere dönüşür.

“Satış sonrası hizmetler bir ürün satıldıktan sonraki süreçte müşteriye sunulan teknik destekler ve ilgi olarak değerlendirilmelidir.”

Icon